The four volumes are bound in gilt-speckled paper, using the traditional Chinese orihon folding procedure and thread-stitching. The title calligraphy was made by Ju Feian.
A Tíz Bambusz Stúdió finoman díszített levélpapír-nyomatainak és kalligráfiai lapjainak mintagyűjteménye, amely mintegy 300 példányban jelent meg.
Az eredeti összeállítást, amely a korai kínai nyomtatás magas színvonalát és az akkor használt különböző módszereket volt hivatott bemutatni, 1644-ben adták közre először. Az album többszínnyomású fametszeteket, valamint vaknyomásos technikát alkalmazó ábrázolásokat tartalmaz. A Hu Zhengyan (festő, kalligráfus, pecsétmetsző és a Ming-dinasztia idején működő Tíz Bambusz Stúdió egyik alapítója) által szerkesztett sorozatból teljes példány szinte alig maradt fenn, ezért Zheng Zhendou történész és Lu Xun író kezdeményezésére az eredeti kiadás alapján a tradicionális technika alkalmazásával újraalkották a művet, amely több, mint 300 alkotást vonultat fel.